? ??????????????Punk Collage? ????? ?????? ???Rating: 4.7 (379 Ratings)??18 Grabs Today. 50049 Total Grabs
. ??????Get the Code?? ?? ????16?? ?????Tartan Love? ????? ?????? ???Rating: 4.9 (22 Ratings)??14 Grabs Today. 9276 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Love Is Strange? ????? ?????? ???Ra CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Selasa, 09 Oktober 2007

cuti -cuti malaysia




kepada pelancong yang ingin datang ke Pulau Langkawi sila ke blog ini.Kami di sini menyediakan perkhimatan tempahan hotel,kereta sewa pandu sendiri,lawatan pulau ke pulau seperti Pulau Dayang Bunting,Pulau Singa Besar,Pulau Beras Basah.Untuk ke paya bakau kita boleh lihat burung helang yang berterbangan dan juga memberi makanan kepada burung tersebut.kita juga boleh lawat gua-gua di langkawi seperti gua kelawar ,gua cerita dan gua buaya.

0 comments: